FAQ
Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur me een berichtje via WhatsApp of mail naar info@sophisticatedorganizing.nl!
Je kunt hier je match call plannen en boeken. Dit telefoongesprek is gratis, vrijblijvend en duurt maximaal 30 minuten.
Ik werk door heel Nederland en ga graag naar het buitenland, op jouw verzoek.
Nee, zeker niet! Alleen in de fase waarin je keuzes gaat maken over wel/niet houden, moet je aanwezig zijn. Het uitruimen, sorteren en categoriseren nemen wij voor onze rekening. Nadat je keuzes hebt gemaakt, gaan wij verder met indelen en inrichten, zodat jij iets voor jezelf kunt doen!
De investering bestaat uit het uurtarief van de professional organizer en de eventuele aanschaf van opbergmaterialen. Het uurtarief ligt op 75,- euro per uur, exclusief btw.
Ieder project is uniek. De tijd die we bezig zijn is afhankelijk van hoeveel spullen je hebt en hoe groot je ruimte is. Boek hier je gratis match call en ontvang na afloop een vrijblijvende offerte.
Dat is afhankelijk van je ruimte, budget en smaak. Je bent niet verplicht om bepaalde materialen aan te schaffen. Nadat we je ruimte hebben bekeken, maken we een inschatting van de benodigde materialen en kosten. Voor ieder budget is er een oplossing.
We adviseren het gebruik van kwalitatieve opbergmaterialen, die jou helpen om je ruimte georganiseerd te houden.
Dat doen wij voor je. Alle opbergmaterialen worden speciaal voor jouw ruimte ingemeten en aangeschaft. Dit bespaart je veel tijd! Uiteraard vragen wij voor aanschaf om jouw akkoord.
